Orientuotas į vaiką: mokiniai ir mokytojai bendradarbiauja, mokosi, kuria ir ieško atsakymų į klausimus kartu. Tiek mokinys, tiek mokytojas yra lygiaverčiai ugdymo proceso dalyviai.
Integralus ir kontekstualus: siekiame suteikti galimybę ugdymo turinį patirti, išgyventi ir reflektuoti kuo platesniame kontekste. Skirtingi mokomieji dalykai jungiami į bendrą visumą. Vaikai dalyvauja procese per projektus, darbus grupėse, temų analizę grupėmis, poromis, pristatymus.
Aktyvus ir patiriamas: mokymo(si) procesas organizuojamas aktyviai, ieškant pavyzdžių kasdieniniame gyvenime ir skatinant pritaikyti gaunamas žinias praktiškai.
Džiaugsmingas: gera nuotaika, lydinti mokymosi procesą, leidžia lengviau pasiekti užsibrėžtų tikslų, tad kuriame draugišką, jaukią, emociškai saugią aplinką. Leidžiame laisvai skleistis gebėjimams, talentams, svajonėms ir darbams.
Mažose bendruomenėse-grupėse: klasėje mokosi iki 17 vaikų.
Profesionalus: su klase dirba pradinio ugdymo pedagogas bei padėjėjas.